ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Pro jak velké společnosti je Bezva Docházka vhodným řešením?

Docházkový systém Bezva Docházka je primárně určen pro malé a středně velké firmy, ale je možné jej implementovat i ve velkých společnostech.

Kolik terminálů může být maximálně zapojeno v rámci jednoho systému?

Počet terminálů v systému Bezva Docházka není nijak omezen.

Jak složité je nainstalovat nový terminál?

Proces instalace nového terminálu je rychlý a jednoduchý, neboť jednotlivé terminály jsou již předem nainstalovány v systému. Jakmile jsou připojeny k internetu, automaticky se přihlásí do systému a jsou připraveny k použití.

Jaký je maximální počet uživatelů systému?

Počet uživatelů systému Bezva Docházka není limitován.

Lze Bezva Docházku propojit s firemním účetním programem?

Ano, systém je na propojení tohoto typu připraven a spolupracuje se všemi nejrozšířenějšími účetními programy. V případě, že Vaše společnost používá nepodporovaný software, se spojíme s výrobcem programu a zajistíme kompatibilitu propojení.

Existuje nějaký způsob kontroly docházky v terénu?

Ano, prostřednictvím autonomního přenosného terminálu, který lze použít v online i offline režimu.

Umožňuje Bezva Docházka i použití bez hardwarových terminálů?

Ano, díky virtuálnímu terminálu, který Vám poskytneme bezplatně.

Je Bezva Docházka vhodná i pro vícesměnný provoz?

Ano, v docházkovém systému je již přednastaveno několik variant vícesměnného provozu, které lze lehce doplnit či nastavit.

Co se stane, když zaměstnanec zapomene zaevidovat svůj přístup?

Systém Bezva Docházka kontroluje pracovní plány (pokud jsou vytvořeny) a v případě neshody s plánem a nastavenou časovou tolerancí zašle e-mailem upozornění uživateli i nadřízené osobě, kteří mohou chybu opravit dle nastavení oprávnění.

Disponuje systém Bezva Docházka i jinými stavy a akcemi, než je příchod a odchod?

Ano, stavů a akcí lze v systému nastavit neomezeně. Ty nejběžnější jsou již v Bezva Docházce přednastaveny (pauza, lékař, nevolnost, služební cesta, odchod na WC…).

Jak mám zálohovat data o docházce?

Systém Bezva Docházka je webová aplikace běžící na našich serverech, které jsou zálohovány. Proto Vy žádná data již zálohovat nemusíte.

Mohu zkontrolovat docházku, i když zrovna nejsem fyzicky ve firmě?

Ano, protože Bezva Docházka funguje na principu cloudu. Přihlásit se do něj tedy můžete kdekoliv v dosahu internetu.

Lze zpětně opravit typ přístupu?

Ano – v závislosti na nastavení oprávnění.

Mohu si Bezva Docházku nejprve vyzkoušet?

Ano, náš docházkový systém můžete vyzkoušet po dobu 60 dnů – bezplatně, v plné verzi a bez závazků.

Je uchovávání fotografie či otisku prstu bezpečné a legální?

Systém Bezva Docházka neshromažďuje biometrické údaje prostřednictvím snímání otisku prstu, protože funguje na principu algoritmu vypočítávajícího vlastní kód, který je použitelný pouze v rámci tohoto docházkového systému bez možnosti zpětné rekonstrukce, tudíž nedochází k uchovávání citlivých údajů.

Je potřeba souhlas uživatelů k uchovávání osobních údajů?

Náš docházkový systém neuchovává žádné biometrické údaje, nýbrž kód, který neumožňuje zpětnou rekonstrukci a mimo systém je tudíž nepoužitelný. Uchovávání osobních údaje ale nově reguluje zákon Evropské unie zvaný GDPR (platný od 25. 5. 2018), který za osobní údaj považuje například jméno či e-mail, a proto bude potřeba písemný souhlas k uchovávání těchto údajů